מועד אחרון להגשת מסמכי המכרז בתאריך 24.7.2023 עד השעה .12:00
מעטפה שתגיע לאחר מועד ההגשה לא תתקבל. המסירה תיעשה ידנית במחלקת הרכש בחברה העירונית לראש העין ע"ש קימרלינג, רחוב מרבד הקסמים ,10 ראש העין. ניתן לעיין במסמכי המכרז, ללא תשלום, קודם לרכישתם במשרדי החברה בשעות קבלת הקהל ובאתר האינטרנט של החברה בכתובת recesh@levrh.org. רשאים להשתתף במכרז יחידים ותאגידים הרשומים כדין בישראל, והעומדים במועד הגשת ההצעות בכל הקריטריונים המפורטים במסמכי המכרז. החברה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר או כל הצעה שהיא.
לצפייה בקובץ לחץ כאן
תיאור המשרה: מנהל שיווק דרגת המשרה: מנהל מחלקה היקף המשרה: 100% כפיפות: מנהל האגף תיאור תפקיד: ניהול וקידום הפעילות השוטפת של החברה העירונית בהלימה ליעדי החברה לרבות גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של החברה. , פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות : אחריות לביצוע פעילות שיווק, הסברה, דוברות, יחסי ציבור ופרסום ברגיעה ובחירום. בכלל זה, הצבת יעדים ומטרות ומימושם, קביעת סדרי עדיפויות, גיבוש תכנית עבודה, נהלים ודפוסי פעולה. קיום קשר קבוע עם גורמי התקשורת המקומית והארצית. הפעלת יועצי תקשורת חיצוניים. ניהול תקציב. מעקב אחר כתבות, מאמרים, סקירות ופרסומים בכלי התקשורת, העוסקים בחברה ופעילויותיה והכנת תגובות רשמיות וקמפיינים בהתאם, בתיאום עם מנכ"ל החברה. ניהול וקידום בנושא תקשורת כולל הכנת המסר, העברת מסרים תקשורתיים, תדמית ואופן העברת המידע. אחריות לארגון מערך פעיל של יחסי הציבור של החברה, קבלות פנים, טקסים, אירועים תקשורתיים, ימי עיון ומסיבות עיתונאים. פרסום ושיווק: גיבוש התפיסה ההסברתית של החברה, כולל מבצעי הסברה מיוחדים להעברת מסרי החברה והגברת המודעות הציבורית לפעילותם. אחריות להפקה ולהפצה של חומרי הסברה אודות פעילות היחידה, כולל סקירות, לקט ידיעות, חוברות, כתבות וכיו"ב, והבאת החומר לידיעת עובדי החברה והציבור הרחב באמצעות כלי תקשורת שונים. אחריות להפקת קמפיינים כולל ניהול התקציב, ליווי ההפקה ועריכה, קביעת תמהיל מדיה ביצוע הערכה ושאר מרכיבי הקמפיין.
החברה העירונית ע"ש קימרלינג בע"מ ראש העין (להלן: "החברה") מעוניינת לקבל הצעות ו/או רעיונות מגופים שונים להפעלת חוגים בשעות אחר הצהריים ו/או הערב אשר יתקיימו בחדרים ואולמות המצויים ברחבי העיר (להלן בהתאמה : "החדר" ו-"הנכס"). על החוגים המוצעים להיות בעלי תוכן איכותי, חדשני וערכי בתחומי האמנות, מוזיקה, מחול, חדשנות, אומנויות לחימה, התעמלות, מדעים, בישול, חינוך בלתי פורמלי ועוד.