לימודי מבוגרים |
אף פעם לא מאוחר להתחיל לנגן ולשיר!היחידה ללימודי מבוגרים בקונסרבטוריון שמה לה למטרה לאפשר לכל אחד ואחת מגילאי 21+ לעסוק במוסיקה בדרך שלו/ה.בין אם מדובר בחלום ישן לנגן או לשיר ובין אם לחזור עיסוק במוסיקה בילדות, הקונסרבטוריון מציע מגוון פעילויות מוסיקה לבוגרים ומבוגרים המותאמים לרמה ולסגנון המוסיקלי. שיעורי נגינה ושירה שיעורים יחידניים עם מיטב המורים שלנו במגוון כלי נגינה ובליווי אישי המותאם לקצב התקדמותו של התלמיד. הכלי המוצעים: כלי נשיפה (סקסופון, חצוצרה, חליל צד), גיטרה, גיטרה בס, תופים, פסנתר, קלידים ושירה ופיתוח קול פרויקט VIBE לטיפוח הרכבים פרויקט הפועל שנה שלישית ברציפות אשר נועד לטפח הרכבים מוסיקליים מתחום המוסיקה הקלה : ג`אז, רוק ופופ. לאחר תהליך מיונים והתאמה משובצים הנגנים להרכבים לחזרות על בסיס שבועי עם מנחה ומנהל מוסיקלי לגיבוש רפרטואר ובהמשך הופעות. מיועד לנגנים וזמרים , גילאי 21+, עם ניסיון מוסיקלי של שנתיים לפחות בגיטרה, בס, תופים, קלידים, כלי נשיפה, שירה. ההשתתפות בהרכבים כרוכה במבדק התאמה ומיון. מקהלת מבוגרים מפתח SOUL מקהלה המונה 15-20 זמרות וזמרים העוסקת בשירה של חומרים מוסיקליים מהתחום הקלאסי, מוסיקה עממית ועיבודים אומנותיים לשירים ישראליים. המקהלה מלווה ע"י מנצחת ומנהל מוסיקלית לחזרות על בסיס שבועי לגיבוש רפרטואר. המקהלה מופיע המסגרת אירועי קונסרבטוריון, אירועים קהילתיים ועירוניים. קורסים תיאוריה ותורת המוסיקה למבוגרים: קורס בן 12 מפגשים אשר נועד לחזק ולתמוך בתהליך של לימוד הנגינה בכל כלי. השיעורים במסגרת הקורס עוסקים ביסודות האוריינות המוסיקלית, הבנת ופיתוח קצב ושמיעה, הכרת במנים מוסיקליים ועוד תולדות המוסיקה הקלאסית: קורס האזנה מודרכת תוך התמקדות בתקופה לאורך ההיסטוריה של המוסיקה הקלאסית. משך הקורס הנו כ-8 מפגשים שבועיים תולדות המוסיקה בת זמננו: קורס האזנה מודרכת העוסק בהתפתחו המאה ה-20 ואילך. מתחילתה של הסווינג בניו אורלינס, דרך הרוקנרול ועד למוסיקה בימנו. משך הקורס הנו כ-8 מפגשים שבועיים קורס אבלטון: ללא ספק כי אבלטון הנה תוכנה אשר נמצאת בשימוש נרחב בתעשיית המוסיקה העולמית. הקורס מיועד ליוצרים, נגנים וצרכני מוסיקה המעוניינים להקליט ולהפיק יצירות משלהם. במהלך הקורס נכיר את התכנה שימושיה ורכישת מיומנות לעבודה עם סינקוונסרים, עבודה עם סאמפלים, מכונת תופים והקלטת כלים וסאונד. |
||